dijous, de gener 11, 2007

Addicció



Deia
jo l'altre dia que aquestes festes de nadal havien passat sense pena ni glòria, i això és cert tret d'un xicotet detall del que em vaig oblidar: he agafat una addicció.

No, no, no és cap cosa que perjudique ni seriosament ni lleu la salut, ni res de semblant, sinó un joc d'ordinador per a omplir les estones de lleure: el mahjongg.

El mahjongg és un joc per a quatre jugadors originari de la Xina, tot i que en la seua versió electrònica (o 'mahjongg solitari', la primera versió del qual data de...1981!) només hi juguen una o dues persones. Consta de 144 fitxes cara cap amunt organitzades en quatre capes, i hom ha d'anar eliminant-les per parelles, cosa que només es pot fer si les dues fitxes --que han de ser idèntiques-- tenen almenys dos dels seus costats lliures.

Jo hi jugue amb el Kyodai Mahjongg 2006 v1.42 --que podeu descarregar-vos d'ací--, el qual, pels seus gràfics tridimensionals i per la música que l'acompanya, és altament addictiu, a més que en cronometrar el temps que trigues en acabar-lo fa que se't desperte el sentit de competitivitat, amb la qual cosa hi acabes més enganxat encara.

Si teniu temps per a jugar-hi, no ho dubteu...però això sí, sapigueu que hi acabareu enganxats.

Etiquetes de comentaris: , ,

10 Comentaris:

Blogger Toni Solano ha escrit...

Porte ja temps llegint-te en silenci. Crec que el teu blog és molt interessant i suggeridor. Hui m'he descarregat el joc de Mahjongg -al qual jugava en una primera versió de Windows fa molt de temps-. Gràcies pels teus posts.

11 de gener, 2007 15:30  
Blogger nimue ha escrit...

gràcies per avisar!!! NO jugaré! :PP

11 de gener, 2007 16:48  
Blogger èlsinor ha escrit...

El millor que faràs, nimue, que, si no, hi quedaràs enganxada...a no ser que sigues més forta que no pas jo >:P

11 de gener, 2007 18:43  
Blogger èlsinor ha escrit...

Gràcies a tu tant per llegir-me com per tindre tan bona opinió del meu bloc, antonio.

I que t'ho passes molt bé amb aquesta nova versió del Mahjongg :)

11 de gener, 2007 18:44  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ui, això em sembla que deu ser com el Shangai, joc al qual em vaig enganxar l'any passat per desconnectar de les opos i al qual continue jugant pràcticament a diari! Un vici... Sóc dèbil, què hi farem?

http://www.abc.es/juegos/shangai.htm

11 de gener, 2007 20:59  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs pel que veig és exactament el mateix, però de segur que molt més addictiu, ainalma; prova'l, prova'l i ja m'ho diràs...

12 de gener, 2007 01:33  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ets el dimoni, Èlsinor! La temptació personificada...

12 de gener, 2007 06:58  
Blogger èlsinor ha escrit...

Uuhmmm...sííí... >;)

12 de gener, 2007 12:24  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Èlsinore: Ara que ja saps que me l'he descarregat, que l'he provat,..., i que ja estic viciat!!!... El que et deia, ara que ja ho saps, haurem de pensar entre tots els afectats quina adicció en podem colar per l'escaire, doblegada, i amb paper d'estrassa... De bon rotllo, eh?.
Ens llegim!

12 de gener, 2007 18:17  
Blogger èlsinor ha escrit...

Hehehe, ara, per a augmentar-hi l'addicció, podríem comprovar els millors temps de cadascú, pedra... >:P

12 de gener, 2007 19:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home