dilluns, de gener 08, 2007

Fi de festes




Imatge:
Vivat Party, per Ivana Barazi.

Ja s'han acabat del tot les festes, i per a mi han passat sense pena ni glòria, tant ací com a Castelló.

No és que hi haja fet res d'extraordinari ni que m'hi haja topetat amb ningú especial que acabe canviant-me la vida, però hom de seguida s'acostuma a la bona vida del 'dolce far niente' que trenca la rutina diària i acaba enyorant-la quan ha de tornar a la vida normal encara que la pena haja sigut major que la glòria.

De vegades sent dir a la gent a qui els han tocat alguns milions a la loteria o a les travesses futbolístiques que continuaran fent la seua vida normal i que no deixaran de treballar: doncs jo tinc molt clar que això és tot just la primera cosa que faria.

De fet, ara mateix he començat a fer el compte enrere dels dies que queden fins a Falles, i després fins a Setmana Santa, i després fins a l'estiu...

Etiquetes de comentaris:

4 Comentaris:

Blogger Unknown ha escrit...

Jo tambe sobrevisc amb els comptes enrere...
Pero te un inconvenient.. que fa que vulguis accelerar el temps, perque passi mes rapid...

08 de gener, 2007 18:05  
Blogger èlsinor ha escrit...

Però de vegades funciona i sí que passa més ràpid...o això pareix. Jo, de totes maneres, procure de pensar-hi com més poc millor.

08 de gener, 2007 19:04  
Blogger Ainalma ha escrit...

Xe, Èlsinor, parles com un funcionari...!!

Per cert, tu també et dediques a la docència??

09 de gener, 2007 20:38  
Blogger èlsinor ha escrit...

Com ho has sabut, ainalma? Doncs sí, la veritat és que sí que em dedique a la docència: a la docència de la filosofia en el 'tocador'! :D
:P

10 de gener, 2007 00:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home