dilluns, de novembre 20, 2006

20-N



Powered by Castpost

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

El 20-N és el cumple de la meua estimada germaneta Lourdes, que exerceix de mestra a una escola del poble.
Per cert, qui és el tipus de la "afoto"?... :(

20 de novembre, 2006 02:01  
Blogger nimue ha escrit...

uiui! no havia caigut...

20 de novembre, 2006 09:46  
Blogger èlsinor ha escrit...

El de la "afoto", pedra? Doncs qui ha de ser? Raska-yú.

20 de novembre, 2006 11:53  
Anonymous Anònim ha escrit...

Sempre què hi penso en aquest dia me'n recordo fa molts anys, gairebé a la prehistòria, que em vaig llevar i la mare em va dir: "avui no hi ha cole", em vaig posar molt content encara que no era en doble sentit, llavors era massa petit per saber qui era aquest paio.

21 de novembre, 2006 08:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home