dijous, d’octubre 12, 2006

Fatxenderia




Hui, aprofitant la tranquil·litat de la festivitat i que anit em vaig gitar a una hora prudencial, he pogut vore sencer les notícies del migdia de Telecinco, i, evidentment, la notícia més important era la celebració del dia nacional dels espanyols i la desfilada militar, adobada amb el morbo de vore-hi dret Zapatero mentre hi passava la bandera dels Estats Units d'Amèrica.

Això rai, el que a mi m'ha cridat l'atenció en vore'n el vídeo ha sigut la fatxenderia dels nord-americans per a estar per damunt de tothom i destacar com siga.

Ells eren uns mers convidats més, i, com els altres militars estrangers que hi eren, representaven els diferents contingents nacionals (KFOR) que aporta l'OTAN a la pacificació de Kosovo, però fixeu-vos-hi: no és només que hi destaquen per l'alçada dels seus soldats, sinó que fins i tot la seua bandera és més gran i va més alta i desplegada que la resta.

A mi que no em facen creure que és una casualitat, i més encara veient-hi dret Rajoy tot aplaudint els nord-americans a més no poder. Tal vegada nosaltres, malgrat no comptar-hi amb l'aprovació del líder ppero, n'hauríem de prendre exemple en molts altres temes...

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

A mí, com cada any, el que més fàstig m'ha fet és veure la legión ejpanyola i si cabra. Crec que podrien fer un espectacle de circ....

13 d’octubre, 2006 10:06  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs mira, enguany no m'hi he fixat, però normalment als telenotícies sempre solen comentar que són aquests i la Guàrdia Civil a qui més aplaudeix la gent.

13 d’octubre, 2006 10:27  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home