dissabte, de juny 17, 2006

Photoshop CS Portable






Per si vos interessa, m'han fet arribar un enllaç per a descarregar gratuïtament una versió d'Adobe Photoshop CS en versió portable.

No sé si sabreu que darrerament estan desenvolupant-se versions portables de programes populars que van des de navegadors d'internet fins a suites ofimàtiques, de manera que podeu instal·lar-vos-els en una clau de memòria USB i utilitzar-los en qualsevol ordenador: a aquesta versió portable --i lliure!-- del Photoshop CS, per exemple, només li calen 44 MB d'espai lliure.

Així que, si vos interessa, vos el podeu descarregar des d'ací; i ací trobareu altres programes portables per a descarregar-vos.

3 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Per algun estrany motiu, em sona a xinés tot el que dius en aquest post, Èlsinor. Per què serà? (A veure si ho he aconseguit...).

I, per cert, la sort de l'any passat no va ser amb les oposicions precisament, no m'hi vaig presentar per preparar l'altre examen... Un beset, i moltes gràcies!

17 de juny, 2006 21:55  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, veig que ja li has agafat la cosa a les etiquetes htm :)

I, vaja, em pensava que hi parlaves de les oposicions, però és igual, la mateixa sort et desitge ara.

17 de juny, 2006 22:13  
Blogger Ainalma ha escrit...

Va ser l'examen lliure del grau superior de valencià de l'escola oficial d'idiomes. Però vaja, que el patiment va ser semblant al de les oposicions!

17 de juny, 2006 22:21  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home