dimarts, de juny 13, 2006

De compres




Ahir vaig tindre un dia molt 'completet', com fa temps que no en tenia, i és que vaig decidir que ja calia anar al centre de compres perquè feia molt de temps que no ho havia fet.

Potser no era molt bon dia perquè a les 8h del matí ja estava al carrer, i, entre treball i gimnàs, només vaig descansar una hora curteta fins les 18h, en què vaig agafar el metro cap al centre; total, que vaig tornar a casa a les 21h ben rebentat, perquè cal afegir-hi que la nit anterior només havia dormit quatre hores.

Tot i això, em va vindre bé canviar canviar d'aires per una vesprada i submergir-me en el flux i reflux de gent dedicada a les seues activitats quotidianes, perquè vivint la nit ja en veig —i, de vegades, massa i tot— cada divendres i dissabte; a més, és una cosa que m'agrada, igual que utilitzar el metro, sobretot ara que el dia va fent-se gradualment més llarg i realment abelleix passar-lo al carrer. I ara seria temps, també, de perdre'm pels carrerons del barri del Carme, descobrir-hi racons nous i fotografiar-los, com si fóra un viatger que arriba a un lloc nou, cosa que he pensat fer en més d'una ocasió però que mai no he dut a terme.

En canvi, allò que vaig fer-hi va ser turisme...turisme a la FNAC i a El Corte Inglés, i vaig eixir-ne ben carregadet de bosses i alleugerit de diners: llibres (El puente Pegasus, de Stephen E. Ambrose, i Darth Vader, el señor oscuro, de James Luceno) roba (dos polos Dustin per a diari i un de Ralph Lauren per a mudar, a més de tres parells de mitjons per a diari), una pel·lícula (El Yang-Tsé en llamas, protagonitzada per Steve McQueen) i altres coses (desodorant de la marca Kenzo, un USB Flash de 512 MB i una llauna xicoteta de gasolina per a encenedor Zippo) en van ser el meus souvenirs.

I ara, fins l'altra, que segurament serà ja després de l'estiu.

2 Comentaris:

Blogger flor ha escrit...

aysss guapísimo que vas a estar con tu ropita nueva, si es que ir de compras es un placer. Yo ya quisiera, en lugar de pasarme todo el día haciendo un trabajo de la uni. un besito, cielo.

15 de juny, 2006 18:59  
Blogger èlsinor ha escrit...

Bé, jo això d'anar a comprar (i més si és roba que m'haig d'emprovar) no em fa gaire gràcia i acabe anant-hi quan ja no em queda altre remei.

I pel que fa al treball eixe, espere que t'isca bé, que ja gairebé no et queda res per a les vacances :)

16 de juny, 2006 00:34  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home