dijous, de juny 22, 2006

Estiu



Sense saber-ho, l'he encertada: no fa ni vint-i-quatre hores que ha començat l'estiu astronòmic i jo, en eixos mateixos moments, estava de camí a l'apartament.

No és que haja començat pròpiament les vacances estivals, però gairebé, ja que els dies que m'hi queden aniré i tornaré des d'ací, que ja va fent-hi caloreta i ahir mateix, sense haver fet cap esforç físic, vaig arribar entresuat a casa i em vaig haver de dutxar per a tornar-me a sentir net.

Aquesta "temporada d'estiu" meua, com l'anomene jo, va des de Sant Joan fins a la Mare de Déu del Pilar, tot i que de setembre a octubre només m'hi estic els caps de setmana; després, ja res fins a Pasqua.

I ara a vore com està per ací la marxa, que a València ja fluixejava pels llocs on jo solia anar-hi, i m'han dit que a Castelló també, que ara ja és a Benicàssim per on s'ha d'eixir.

De moment jo ja he mig quedat per a eixir-hi amb un amic demà a la nit, i dissabte de sopar...amb foguera o sense.