dimecres, de juny 07, 2006

Jo tampoc t'hi espere






Els dies 8 i 9 de juliol vinents s'estarà a València Joseph Ratzinger, cap d'Estat del Vaticà, visita proselitista que ens costarà vint o trenta milions d'euros —que Rita hi posa de molt bon grat dels nostres impostos— i munts de molèsties que ja estem patint, verbigràcia el tancament del pont de Monteolivet i els embussos i retards consegüents per a instal·lar-hi un altar...de 835.000€ per a dos dies!.

Doncs sembla ser que amb el 'regal' dels vint o trenta milions d'euros no en tenen prou, tots aquests forasters del Vaticà, i em deia un amic del gimnàs que també cobren per asseure't més prop de l'altar aquell: 30€ als adults, que ja els havia pagats un cunyat seu. Però, és clar, els diners municipals continuaran acceptant-los, i a aquests no hi renunciaran.

Si fins i tot aquestes escandaloses despeses les han criticades diversos grups cristians, com el Col·lectiu de sacerdots valencians i el Grup de rectors del dissabte, ¿com podria jo quedar-m'hi callat i no dir "JO NO T'HI ESPERE"?

Manifest de la campanya 'Jo no t'espere'.
Adhesions.

5 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Tota aquesta "parafernàlia" que acompanya lo Papa els darrers decenis és una bogeria, una manca de respecte, un insult, i un tirar per la borda molts de calés... Fanfàrria, pompa, lluentor, farsa, i hipocresia vestida de púrpura. Quina llàstima d'esforç malaguanyat per a que, al cap i a la fi, tot continui igual o pitjor!
Que vos sigui lleu a tots els que en patireu les conseqüències de la visita del "Panzer"... ;)

07 de juny, 2006 02:43  
Blogger flor ha escrit...

desde luego yo tampoco le espero. Estas cosas me ponen de mal humor, tanto dinero malgastado para que venga el hombre con una de las fortunas más grandes en su pequeño país. no hay derecho. supongo que también esconderán a todos los vagabundos y que no le darán un paseo nocturno a su santidad por el barrio del Carmen. en fin, qué mse puede esperar de el gobierno valenciano.
un besito muy grande, Élsinore, que hoy he soñado contigo.

07 de juny, 2006 12:05  
Anonymous Anònim ha escrit...

continuo pensant que s'hauria d'abolir l'Esglèsia, qualsevol Esglèsia

07 de juny, 2006 18:15  
Blogger èlsinor ha escrit...

Hehehe, doncs espere no haver-te decebut, Jo...
:D
(I, per cert, a vore si quedem, que ja s'acosta l'estiu i fa ja temps que no ens hem vist)

08 de juny, 2006 00:54  
Blogger èlsinor ha escrit...

Per sort, pedra, jo no ho voré/patiré perquè ja estaré de vacances :)

08 de juny, 2006 00:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home