dijous, de desembre 15, 2005

Amor o sexe




Imatge: Home amb l'esperit de la seua estimada, obra de Katsushika Hokusai (c. 1800)



Tot i confessar-se republicana —sí, igual que jo...—, escrivia ahir la donot al seu bloc la carta als Reis d'Orient i, a més de les coses materials, en demanava d'altres en una llista complementària:
També agrairia un munt de sexe, amor i diners. En aquest ordre??? O Amor, diners i sexe? Diners, amor i sexe? Oixxxxx... Bé, l’ordre dels factors no altera el producte: Amor, sexe i diners.... (a Estimat Rei Carregat De Diners...)
He estat pensant-hi i la lògica em diu que:
  • Els diners no poden comprar la felicitat però hi ajuden molt, i si bé no poden comprar l'amor, sí el sexe.
  • El sexe pot anar acompanyat d'amor, i és meravellós, però sense amor continua sent com a mínim plaent.
  • L'amor sol, sense sexe, es queda coix, i tant és plaer com patiment.

Així que vosaltres mateixos, que jo ja ho tinc clar: l'ordre òptim hauria de ser diners, sexe i amor.

3 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Jo tinc quelcom a dir....

Els diners no venen sols, per tenir-ne has de treballar i això no és gens agradable...

Jo crec que l'ordre òptim és sexe, amor i diners.

ptons...

15 de desembre, 2005 02:06  
Anonymous Anònim ha escrit...

Ufffff!!!
Em podeu posar subtítols????
NO entenc res! Bé... és que jo no estic en condicions òptimes de contestar a això...
Fins fa poc hauria dit de seguida amor, sexe i diners... però ara no puc dir el mateix????
Auxiliiiiiiiii!!!!
Vull escapar-me ja!!!!!!!!!

15 de desembre, 2005 10:31  
Anonymous Anònim ha escrit...

Jo no crec en ordres preestablerts. Per tant de tot i molt... :)

15 de desembre, 2005 14:46  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home