diumenge, de novembre 20, 2005

Veïns





Des de divendres a migdia fins fa una estoneta he estat desconnectat d'internet i també sense televisió per culpa d'una avaria que m'impedia rebre correctament el senyal del cable a casa, així que, vist que poca cosa més podia fer-hi, ahir vaig decidir posar-me a endreçar el pis per a aprofitar el temps.

Total, que després de dinar estava jo netejant el pis quan entre a la cuina i, per la porta oberta de la galeria, em sent des del celobert que la meua veïna li estava dient, supose que a la filla:«¡¡Una mierda para ti, y otra..., otra para el vecino!!»; jo, no sé per què, ja que dalt i baix d'ella també hi viuen, he pensat que aquest pudent regal me'l desitjava a mi, i he estat a punt de traure-hi el cap i respondre-li: «¡El vecino preferiría que lo dejaran al margen!».

No ho he fet, però, només de pensar en la cara que hauria posat la veïna en sentir-me, he estat rient-me a soles una bona estona; per sort no hi havia ningú per a pensar que estava boig per riure'm sol.