dimarts, de desembre 18, 2007

Després del temporal...

Quina setmana més horrible que he deixat enrere i quina de bona que ha començat des del cap de setmana!

Tant divendres com dissabte m'ho vaig passar genial:

Primer, divendres vaig tornar després de molt de temps a Club 100 (abans Le Club / 100 Guineas / Barraca Bar / Kypros), al Passeig de l'Arbereda, i no només hi vaig trobar un ambient que em va tornar a agradar, sinó també a una de les cambreres que ja coneixia de Dreams, a la zona d'Aragó, que en acabar allà se'n ve ací a treballar.

Després, dissabte, a més de celebrar el natalici d'un amic amb un bon sopar a la Cerveseria Xúquer de Xirivella, vam passar la nit a Gasoil, a la zona d'Aragó, i després a la zona VIP de Rumbo 144, a Blasco Ibáñez, fins a quarts de set de la matinada, amb entrada i copes gratuïtes ;)

El millor de tot, però, és que ahir vaig concretar --i hui l'he confirmada-- una cita per a sopar dissabte a la nit (si mentrestant no passa res d'estrany) i per a després eixir de marxa pel barri del Carme, el meu lloc favorit, i ensenyar-li'l. I sabeu amb qui hi he quedat? Doncs sí, amb ella...

P.D.: I sí, li vaig regalar les espelmes ;)

Etiquetes de comentaris: , , ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

oooooohhhh!!! una cita!!!!! faré força per a que isca moooolt bé! :))

18 de desembre, 2007 22:42  
Blogger Ainalma ha escrit...

Bé!! Espere que tot vaja de meravella!!!!

18 de desembre, 2007 23:00  
Blogger èlsinor ha escrit...

I jo també, ainalma, gràcies :)

19 de desembre, 2007 00:39  
Blogger èlsinor ha escrit...

T'ho agraïré molt, nimue :)

19 de desembre, 2007 00:40  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home