dissabte, de desembre 15, 2007

Desastre

Quin desastre! No en sé la raó, però des del mateix moment de la publicació ahir del darrer post que al Firefox tinc problemes per a vore-hi el meu blog: tot se n'ix dels seus marges i la maquetació sembla un caos, amb fotos per ací, text per allà, i la columna lateral baix i no al costat.

Sé que no és un problema de plantilla perquè amb un altre navegador, l'Opera, comprove que no hi ha cap problema, així que hauré de fer-hi altres comprovacions, o bé esborrant el maleït post o bé retocant la plantilla i ampliant-ne la resolució de 800px a 1024px d'amplària, o bé passant a la versió nova de blogger, amb la qual cosa crec que perdria tots els comentaris anteriors i em suposaria també tota una feinada per a refer-ho tot.

Clar que, què podria esperar, si aquesta sembla la mea setmana negra: dimecres a migdia se'm trenca la branca d'unes ulleres de sol que em van costar 17.000 ptes; a l'endemà de matí se'm despenja la persiana gran del balcó i se m'hi queda bloquejada l'eixida fins que cride algú per a reparar-la; i ara, açò. I encara em queden hui i demà, d'aquesta setmana negra, per a esperar-ne qualsevol cosa més... :(

P.D.: Per fi, sembla que ja ho he sol·lucionat...però només això del blog (diumenge 16).

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

la culpa és del nadal, de l'home gros de roig, dels torrons i del fred. Segur.

Ànim, que ja queda poc per a l'estiiiiiuuuuu!!!!

16 de desembre, 2007 13:06  
Blogger èlsinor ha escrit...

Vaja, nimue, tu tan positiviva com sempre... :P

16 de desembre, 2007 14:36  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home