dimarts, de juny 12, 2007

Nova aristocràcia


A
partir d'ara aquells que es vantaven de posseir una sang blava, molt superior segons ells a la roja del comú dels mortals, han baixat en eixe imaginari escalafó classista i ja no podran tornar-hi mai més a no ser que certifiquen que la seua sang més que no pas blava...és verda!

Perquè si la sang blava és menys comuna que la roja, encara ho és molt menys la verda, i, ja posats i podent-hi escollir, em quede amb aquesta última.

I no vos penseu que és una boutade, no, que la premsa generalista, arreplegant-la de la prestigiosa publicació mèdica The Lancet, ens contava fa un parell de dies el descobriment d'un home canadenc amb la sang d'eixe inusual color:
Dark green blood in the operating theatre
The unusual case of a man who produced green blood when undergoing a operation is analysed in a Case Report. The man—a 42-year-old white Canadian—had developed a compartment syndrome (localised tissue/nerve damage because of restricted blood flow) in both lower legs after falling asleep in a sitting position.>>
En fi, que la sang blava acaba de perdre eixe discret encant de l'aristocràcia...


(Dan, quin bon article per al teu blog, aquest...!)

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

jo no volia, jo no volia!! però reconec que he pensat en la sèrie V. Em tem que sóc molt poc científica... ehmmm...

13 de juny, 2007 07:59  
Blogger èlsinor ha escrit...

Igual, després de tot, la Diana ens hi va deixar un regalet... :D

13 de juny, 2007 08:54  
Blogger Dan ha escrit...

Ei! Si! M'ho apunto. Gràcies

13 de juny, 2007 10:25  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home