dissabte, de juny 02, 2007

Avanços tecnològics

Anit vaig estar sopant a El Celler, a Faura --on, per cert, em vaig trobar l'atrafegat missatger dels déus fent-hi un merescut repòs--, i per a anar-hi vaig estar consultant el Google Earth.

Si vos fixeu en la imatge, hi voreu com indica clarament on està situat el restaurant (ací no ix, però a banda hi ha una finestreta amb l'adreça i el seu número de telèfon), però és que a més, a fi d'arribar-hi, hi assenyala també la carretera d'entrada al poble venint-hi des de València...i ens diu que a la rotonda on hem de girar a l'esquerra hi ha un senyal que indica el restaurant: ...i és veritat!

Però com pot ser? És que algú del restaurant els ho ha fet saber per tal que inclogueren aquesta informació en la seua base de dades? O és que Google ara també controla els senyals de tràfic i altres senyalitzacions verticals? La veritat és que els avanços tecnològics són impressionants, i més encara en el camp de la navegació guiada per GPS, però això ja em sembla una passa més enllà.

En fi, que açò em fa esperar amb més ganes les vacances de l'estiu per a provar-hi en la muntanya el GPS eTrex Legend Cx de la casa Garmin que em vaig comprar per eBay als EE.UU i que m'ha arribat a principis de setmana: primer vaig passar dels mapes de l'exèrcit i de la cartografia de l'ICV sols a afegir-los fotografies per satèl·lit de Google, i ara s'hi sumarà la navegació per GPS.

I el pròxim avanç, quin serà?

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

mecatxislamarrr... tu compres moltes coses per ebay... mmmm...

procura no acostar els teus instruments d'orientació a la meua persona. Acabaran desorientats, segur!

03 de juny, 2007 19:36  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, sembla que tinc l'eBayitis, hehehe, però m'hi estic dedicant més a les monedes i altres coses d'època romana.

03 de juny, 2007 21:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home