divendres, de gener 26, 2007

Plou, plou, molí nou...


Plou, hui; plou, a València, des de primera hora del matí, i hi fa fred: 6ºC a tres quarts de dues a l'entrada de la ciutat.

A mi, tot això rai!; el que em fot és que a més hi fa vent i no hi ha protecció possible contra la pluja, que t'amera des dels peus fins als genolls i les cuixes, i no és gens agradable anar a treballar esperant un bus durant un quart d'hora i un altre quart de caminada per arribar-hi, amb aigua, vent, fred i fins i tot granís, que també me n'ha caigut a sobre. Els arbres s'han acabat de despullar de les fulles groguenques, i l'aigua arriba al nivell de la vorera.

Plou i fa vent, i, amb els peus xops durant quatre hores, me'n vaig a casa a canviar-me i a remullar-me'ls amb aigua calenta, i m'hi recloc ja i passe d'anar al gimnàs, de la sessió de raigs UVA i de la sauna: maleït mal oratge, que m'ha llevat la meitat dels plaers del cap de setmana! I, damunt, em sembla que aquesta nit, d'eixir, res de res...

Una amiga s'ha avançat uns dies i m'ha telefonat pensant que era hui el del meu natalici; i, en arribar a casa, una carta estàndard d'Isidoro Álvarez, el president d'El Corte Inglés, amb els seus compliments per la mateixa raó ("Això podríem fer", em va dir un any ma mare, "després de tots els diners que t'hi deixes...").

Em sembla que aquesta vesprada m'ompliré la banyera d'aigua ben calenta amb escuma de bany, hi encendré el radiador i apagaré els llums per a aïllar-me de tot una bona estona.

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

No és pas per fer-te la murga, però noi, ací dalt hi fa un solet que s'agraeix per tal de desentomar els muscles, els ossos i les neurones.
L'aire fred del Pol Nord, però, entra per arreu com si estigués al pati de l'iglú de ca seva...
Ens llegim!

26 de gener, 2007 16:57  
Blogger nimue ha escrit...

és un bon plan alternatiu el que t'has buscat. Quin remei, no? Per ací fa fred però el solet és bo. Aquesta nit pense cremar Sitges. Et dedicaré uns vins.

26 de gener, 2007 17:00  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, nimue...però controla i no t'hi passes, que després no vull endur-me'n les culpes! :P

27 de gener, 2007 01:13  
Blogger èlsinor ha escrit...

De solet i de temperatures fins als 22º ja n'hem tingut nosaltres fins gairebé l'altre dia, pedra.

27 de gener, 2007 01:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home