dilluns, de gener 22, 2007

Enveja



Quina
enveja! Hui és Sant Vicent Màrtir, patró de València, i la ciutat és mig buida per ser festa local...i jo de bon matí a treballar! :(

Ha sigut eixir al carrer i vore-hi que no hi havia ni la quarta part del trànsit dels dies feiners, i, de vianants, no cal ni parlar-ne: un any no vaig recordar que era festa i em vaig quedar tot parat pensant què hi passaria, que semblava que estava a una ciutat fantasma com la d'algunes pel·lícules d'ambient claustrofòbic.

I és que aquest és un dels desavantatges de treballar fora d'on vius, però em console pensant que almenys Falles les tinc...tot i que d'ací a dos mesos; però bé, qui no s'hi consola és perquè no vol.

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comentaris:

Blogger Jaqme ha escrit...

I més mirant la foto del teu post anterior
:)

22 de gener, 2007 17:21  
Blogger èlsinor ha escrit...

Home, si m'ho poses així... ;)

22 de gener, 2007 17:35  
Blogger nimue ha escrit...

visquen les festes locals de la localitat on treballem! :)

22 de gener, 2007 20:22  
Blogger èlsinor ha escrit...

Visquen, visquen!

22 de gener, 2007 23:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home