dilluns, de desembre 04, 2006

En blanc



Aquest
cap de setmana em sembla que l'he perdut, que ha sigut un full en blanc a incloure en el balanç de la meua vida, i el pitjor de tot és que hi tenia posades moltes esperances, sobretot en el dissabte, perquè el dia d'abans no em vaig trobar bé durant més de mig dia per un mal de cap persistent i a la nit no vaig eixir-hi.

Jo em pensava que dissabte soparíem dues parelles d'amics i que hi vindrien un parell d'amigues més, entre elles una que ha despertat el meu interès i que farà unes dues o tres setmanes que no he vist, però no, només hem sigut els cinc inicials...i l'altra parella hi arribà amb gairebé una hora de retard, i a un lloc on havíem hagut de fer-hi la reserva amb tres setmanes de temps!

(Segueix)

Clar, amb aquest començament, quina altra cosa podia esperar-se de la nit? Pensàvem anar a la zona d'Aragó i passar-hi una bona estona a Gasoil i després, si de cas, aconseguir algun passe per a La Indiana i acabar-hi la nit, però en canvi vam anar a la zona de la Gran Via, a Las Ánimas i a La Dama, on jo no havia estat mai i on no pense tornar-hi: copes a 9€, una decoració coenta i fora de lloc per a un local de marxa, i de la gent ja no vull ni parlar-ne...

Total, que després d'haver patit aquestos dos locals i quan ja estaven tancant-los, decidim marxar cap a la discoteca Cormorán, on hi havia una altra de les amigues —no pas la que a mi m'interessava, que no va eixir perquè finalment no l'havien avisada!— que anava de sopar d'empresa. Doncs hi arribe amb una de les parelles, paguem els 13€ d'entrada, ens estem prenent la copa i la resta —els que abans havien arribat una hora tard i la germana seua i el marit, que ens havien fet anar a Las Ánimas— que no hi arriben...que han decidit no anar-hi i marxar a casa (o a algun altre lloc, que això ja no ho sé). Molt bé, però que molt bé, doncs...

I ara vorem com va aquest pont que ve, amb tants dies per a eixir-hi de nit; almenys, pensar-hi és l'única cosa que em fa oblidar el fiasco d'aquest cap de setmana proppassat, d'aquest brut full en blanc.

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

vingaaaa! que vaja molt rebé el pont!

05 de desembre, 2006 13:43  
Blogger èlsinor ha escrit...

A vore si és veritat... I igualment, clar :)

05 de desembre, 2006 17:33  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home