dissabte, de novembre 18, 2006

La negra



He
vist a les notícies que hui s'ha tornat a avariar per enèsima volta una línia de les rodalies de Renfe a Catalunya i entenc perfectament els sentiments dels seus soferts usuaris, ja que a València ciutat estem patint més o menys igual però amb les entrades i eixides per carretera —sobretot a l'AV-21 en direcció a Barcelona—, que acaben afectant-hi també els barris propers: una lleu topada entre dos vehicles o un incident de similar, i ja està col·lapsada mitja ciutat i amb cues de quilòmetres als accessos.

Jo, com que treballe fora de la capital, estic patint-los tots, però dijous passat és com si m'haguera tocat la negra: per a anar-hi, quaranta minuts (de les 9.10h fins les 9.50h) esperant al carrer un bus que no arribava perquè el meu i un o dos més d'anteriors estaven retinguts a l'entrada de València per un accident que havia passat a les 7.15h a l'altura del Barranc del Carraixet; i, en tornar-hi, el bus tenia punxada o desunflada una de les rodes i vam haver de pujar-ne a un altre que no era directe com el nostre, tot i que per sort només vam perdre-hi uns vint minuts o poc més.

Ja ho veieu: dues voltes el mateix dia! I per a continuar amb la mala sort, resulta que entre ahir i hui no em funciona l'ordinador de sobretaula i haig de recórrer al portàtil! Quina temporadeta que porte! A vore si, en revisar-lo a fons, trobe que només és alguna cosa que se li ha afluixat i no cap virus ni malware i em canvia la ratxa...

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Uf, uf, uf! Problemes de trànsit i d'ordinadors... Doncs sí que tens la negra, sí.

19 de novembre, 2006 16:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Si almenys fóra conductora de Rolls-Royce com la de Cela...

19 de novembre, 2006 17:05  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home