dimarts, de maig 09, 2006

Mea culpa







Aquest migdia estàvem comentant la figura d'una de les models dels anuncis de Corporación Dermostética a un periòdic i jo n'he assenyalat un parell de xicotets 'defectes', res de l'altre món: unes cuixes una miqueta plenes —només una miqueta, ep!— i uns malucs un poquet amples, però més que res per comparació amb el seu tors.

Una de les companyes de treball amb qui parlava m'ha mirat i m'ha dit:

Sent-hi tan exigent és normal que encara estigues fadrí.

Li he respost que això és el que passa per estar-hi acostumat als cànons clàssics; el problema, però, no és aquest ni el de ser-hi massa exigent: el problema és que jo no exigesc a altri res que no m'exigesca també a mi mateix...

4 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Encara fadrí?
vaja...

09 de maig, 2006 19:56  
Blogger èlsinor ha escrit...

Ui, quina por...!

09 de maig, 2006 19:58  
Anonymous Anònim ha escrit...

Ui, Velis, no sé si compliràs l'examen exigent de l'Èlsinor.

Fadrí i amb un cos apol·lini, pareix. Totes a ell.

09 de maig, 2006 20:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Home, fabulle, que tampoc no és això ni anava per ahí la cosa...però totes seran benvingudes, i, més que cap d'elles, la velis ;)

09 de maig, 2006 20:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home