dijous, de maig 04, 2006

Despropòsits




Si dimarts parlava d' absurd, hui és ja de despropòsit el qüalificatiu que se li pot afegir a la situació que vaig viure amb la targeta de crèdit.

Ahir de matí vaig anar a arreplegar-la de la sucursal on me l'havia retinguda el caixer automàtic i vaig vore que n'hi havia un bon pilot, segur que més de vint, i això sense comptar-hi les que ja haurien retornat.

Doncs bé, en finestreta me la donen sense cap problema i me n'entre a l'oficina per a llevar-li el bloqueig temporal...i descobrisc que de temporal res, que me l'havien bloquejada irreversiblement com si me l'hagueren furtada i estava invalidada! I, a sobre, no tan sols n'he de demanar una de nova, sinó que també he de repetir tota la paperassa, i fins i tot em demanen còpia de la meua nòmina, quan la tinc domiciliada a la seua entitat.

Però és que, a més, en principi encara hauria d'haver fet tots els tràmits a la meua sucursal del poble i no a València: heus ací, en plena era de les comunicacions i d'internet com n'és, d'eficaç, la gestió d'unes entitats privades que mouen milions d'euros, i subratlle això de privades perquè sempre la seua gestió es posa per damunt de la pública.

En fi, ara a esperar una setmana per culpa del mal funcionament —i manteniment— d'un caixer i de la incompetència o de l'operadora que em va atendre o de l'informàtic que havia dissenyat el programa.

1 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Èlsinore: per desgràcia teua i de tota la llopada de clients que formem part de les inmenses butxaques d'aquestes entitats (per dir alguna cosa) d'estalvi, encara prèn més força tot el que ja t'havia dit en el meu comentari al teu post anomenat "Absurd".
Jo ho tinc molt clar. Aquesta colla només tenen bons tractes amb els que els hi porten molts milions d'eurus, els hi aparquen un bon cotxàs a la porta (si potser amb xófer, millor) i una bona roba de marca al damunt.
Llavors fins i tot sembla que els estenguin una alfombra vermella als seus peus!. Com deia aquell,"poderoso caballero es Don Dinero".
Que et siguin lleus i lleugeres totes les molèsties, perquè ni tan sols ens queda el dret a la rebequeria ni a posar-nos rebels davant aquesta política de finestreta.
Et llegeixo! (Tanco el blog).

05 de maig, 2006 09:23  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home