dimecres, de maig 10, 2006

De llibres






L'altre dia va fer un dia tan bo que, a la vesprada, no vaig voler defugir la temptació i me'n vaig anar de compres a una de les llibreries universitàries de prop de casa.

Normalment em passa com a la Jo i procure no acostar-m'hi massa, ja què sempre acabe comprant-hi llibres i més llibres; ara, però, ja feia temps que no hi anava a cap perquè a més les darreres vegades havia comprat o en Amazon o a la FNAC.

Així, tot i anar-hi ja amb una idea d'allò que volia comprar, m'hi vaig estar uns tres quarts d'hora llargs davant només de dues prestatgeries, i finalment, després de descartar pel seu preu (més de 300€) el diccionari que portava en ment, vaig quedar-me amb cinc llibres:

Sabeu per quin començaré? Doncs no, malpensats: ho faré per l'estudi de Blade Runner, i el de la Historia de las orgías me'l deixaré per al cap de setmana, que hi és més adequat ;)

O, més ben pensat, ¿que no m'hi relaxaré amb l'Antologia Palatina o els Líricos griegos arcaicos?