dissabte, de febrer 18, 2006

Manifestació

3 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Aquest polític de fireta que és en Mas és el fidel reflex d'una societat que s'estila molt per aquestes contrades. És l'estil que més es fa i desfa, que més aconsegueix i traeix, però que no vol dir que sigui el millor. Cops de colze i empentes, i endavant. A la mani d'aquesta tarda s'han reparit enganxines amb el lema "CyU = Traïdors". Que no els passe res!.
Ens llegim!

18 de febrer, 2006 22:35  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, a mi també m'han decepcionat --i molt-- en Mas i CiU, i ara mateix jo subscriuria sense dubtar-ho l'enganxina de la que parles.

19 de febrer, 2006 05:25  
Blogger kapde ha escrit...

Jo no hi vaig poder ser ja que vaig estar de descans al poble natal de mon pare a la Cerdanya; l'alcalde del qual és un cacic convergent que sovint rep el suport dels gossos del seu partit (fins i tot el Mas).

El Mas és un plolític-executiu que no va canviar-se el nom del DNI fins abans de presentar-se com a presidenciable. Prové de l'ambient empresarial proper al clan pujol-ferrussola. Un veí seu el veia sovint anar al tennis o a altres "celebracions pijes".

Uns dels slògans de la mani que més gràcia m'ha fet és el de:

el dibuix d'una masia o mas i "MAS, EN VENDA, 4 DUROS"

Més info i eslògans a:

http://cimeraextra.blogspot.com/2006/02/som-una-naci-i-tenim-el-dret-de.html

Salutacions d'un Barceloní de Sants pel qual les comunitats autònomes fa poc que han deixat de significar una frontera.

20 de febrer, 2006 00:37  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home