divendres, de febrer 10, 2006

Divendres passat







Imatge: © El Fox Congo divendres a la nit, per Èlsinor (2006).


Ja veieu com està el pati!

No, no és que jo me n'haja entrat a cap local d'striptease: és la promoció d'una beguda energètica (!?) al Fox Congo divendres passat a la nit.

Jo, en veure entrar-hi tres rosses amb ulleres negres amples, tacons i una d'elles amb una minifaldilla que només li tapava mig cul, vaig pensar que eren les relacions públiques d'alguna discoteca fins al moment en què dues se'n van pujar a la barra i van iniciar-hi un mig striptease pseudolèsbic.

No cal dir que les càmeres fotogràfiques i els mòbils no hi donaven l'abast i l'ambient s'hi va escalfar bastants graus, de manera que, en havent-se acabat l'espectacle, em vaig demanar una altra copa amb molt de gel sense treure l'ull de tres amigues que també estaven demanant-se'n.

Com que alguna ullada semblava que m'adreçaven també, òbviament vaig pensar que la nit no acabaria gens malament...fins que dues d'elles es varen apartar de la barra per a ballar i l'una es va repenjar del coll de l'altra i va començar a morrejar-la. Ara sí que m'han ben fotut! Doncs sí que havia resultat estimulant el show, però més i tot del que jo hauria volgut...!

Total, que em vaig haver de retirar amb la cua entre cames i mai més ben dit, perquè, tal i com està el món i les dones de revolucionades, ja em direu qui s'atreveix proposar-los un trio...

Hui, doncs ja vorem com va la cosa.

2 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Qulecom estem fotent de malament los tios com perquè dues (o tres!) rosses gosin muntar-te "el numeret" al teu davant, com si res!... ;)
Amunt i moral, company!

11 de febrer, 2006 00:49  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, per falta de moral no serà, no...més aviat serà per falta de rosses! :D

12 de febrer, 2006 14:16  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home