dilluns, de febrer 13, 2006

Declaració amorosa








Imatge: Postal electrònica: La meua font de l'amor (2005)

Demà és Sant Valentí i jo ja fa uns dies que vaig rebre una declaració d'amor mitjançant una carta a la meua bústia, però a la de casa, no a l'electrònica.

És la primera vegada que em passa —i ara digueu-me quants de vosaltres, xics, n'heu rebuda mai cap (les xiques no entren en aquest concurs, ho sent)—, i, tot i no ser manuscrita, tampoc no vaig trobar-hi res d'estrany perquè ¿qui escriu cartes a mà actualment?

Me l'havien escrita en castellà, però en qüestió de llengües tampoc no cal fer-hi gaire discriminacions, ja que, veient com està el panorama, no cal ser-hi massa picallós i val més posar-ho fàcil, així que vaig començar a llegir-la:

(Segueix)


Estimado (Èlsinor):

Porque cuando estamos juntos sacas lo mejor de mí, porque me gustas cuando callas y cuando hablas el timbre de tu voz me emociona, porque sé que en tu cartera, cerca de tu corazón, siempre hay un sitio para mí, porque cuando me muestras sé que te sientes orgulloso de mí, el próximo 13 de febrero quiero agradecerte tus atenciones de la única forma que sé:

Con doble puntuación en todas tus compras.

Tu enamorada tarjeta de socio.



3 Comentaris:

Blogger flor ha escrit...

Vaya vaya, qué originales estos de la Fnac, eh?
Jo, Elsinore, y yo toda intrigada por saber quién era tu valentina ;)
Muchos muchos besitos, guapísimo, que si no la tienes es porque no te lo propones. Muaksssss.

13 de febrer, 2006 15:52  
Anonymous Anònim ha escrit...

Doncs ara estic gelós, perquè els de la FNAC a mi no m'ho han enviat. Deu ser que no m'estimen?

13 de febrer, 2006 19:15  
Blogger èlsinor ha escrit...

Vaja, acabe d'arribar d'El Corte Inglés i de la FNAC --on, per cert m'he comprat la BSO de Gladiator per 8,50€, menys de la meitat del seu preu original-- i no he pensat en endur-m'hi la carta i buscar-hi la dependenta el 'nick' de la qual siga "Tu enamorada tarjeta de socio"... :D

13 de febrer, 2006 19:43  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home