dimarts, de gener 08, 2008

Balanç

Aquest, la veritat és que ha sigut un nadal molt atípic, molt bo en alguns aspectes i millorable en uns altres.

Per a començar, només he passat dos dies al poble, i la resta m'he estat a València, i ni per Castelló he eixit cap nit, tot i que tinc l'excusa de què, l'única nit que hi havia quedat, el meu amic estava gripós i va acabar per no eixir, amb la qual cosa vaig decidir no moure'm de València.

La Nit de Cap d'Any va ser una de les més fluixes que he viscut, sobretot perquè als locals --i, sobretot, a la discoteca-- l'ambient i la gent no eren els de sempre; en canvi, la Nit de Reis va estar molt bé, així que l'una va compensar en certa manera l'altra. I el dia de Reis vaig anar per primera vegada a la fira de Nadal amb uns amics i amigues, i tornava a casa a les 10h de la nit.

La millor cosa de totes, però, és el regal anticipat de nadal que vaig rebre en quedar-hi, i, encara que per diverses circumstàncies ens hi hem vist menys del que esperava, cada dia parlem i ens enviem sms, així que el contacte és permanent...tot i que, per a mi, no n'hi ha mai prou ;)

Etiquetes de comentaris: , , ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

jeje, si parlem d'aprofitar les vacances millor mirar-te a tu que a mi. Em quede amb l'última part i espere de tot cor que les coses vagen avant, avant, avant...

08 de gener, 2008 22:04  
Blogger èlsinor ha escrit...

Gràcies, nimue, jo també ho espere així :)

08 de gener, 2008 22:07  
Blogger nimue ha escrit...

ooh! foto! :) és molt guapa aquesta xica, sí, sí! Se us veu la mar de bé junts!

09 de gener, 2008 08:04  
Blogger èlsinor ha escrit...

Això mateix pense jo, nimue ;)

09 de gener, 2008 08:35  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home