dissabte, de desembre 22, 2007

Vetllant-hi armes



Go on, go on, leave me breathless
Come on...
(The Corrs, Breathless)

Ja ha començat el compte enrere, i, com podria dir-se, estic vetllant-hi armes mentre espere l'hora de vore'ns i anar a sopar.

Bé, de fet vaig començar-hi anit o, més ben dit, aquesta matinada, que, tot i estar passant-m'ho molt bé, quan van tancar els locals del Carme a dos quarts de quatre vaig marxar directament a casa i no vaig anar-hi a cap discoteca perquè hui volia alçar-me descansat i en plena forma, sense cap malestar per alguna imprudent copa de més.

La prioritat era, i és, el sopar d'aquesta nit, això ho tenia ben clar, i no me'n penedisc.

Go on, go on, come on leave me breathless
Tempt me, tease me

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

se't veu il·lusionat! :)
jolin, jo ja ni me'n recorde del que és tindre una cita! fes el favor de divertir-te per tu i per la resta de la humanitat! :P

22 de desembre, 2007 14:13  
Blogger èlsinor ha escrit...

Moltes gràcies, nimue :)
La veritat és que és la primera oportunitat d'estar-hi a soles sense gent al voltant i de parlar i conèixer-la una mica més.
Ja vorem en què acaba tot, però almenys és una immillorable manera de començar el nadal.

22 de desembre, 2007 14:51  
Blogger flor ha escrit...

que todo salga a pedir de boca, cielo, ya nos informarás de todo!!!
(lo que se pueda contar)
besitosss

22 de desembre, 2007 17:34  
Blogger èlsinor ha escrit...

Moltes gràcies a tu també, Jo :)
I sí, ja en parlarem aquest nadal el dia que quedem a dinar amb la nostra amiga viatgera.

22 de desembre, 2007 19:26  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home