dijous, de novembre 08, 2007

Malfeiners

Tant la premsa escrita com els telenotícies han estat fent-se ressò de l'arribada a Barcelona de més de vint mil escocessos seguidors del Glasgow Rangers, que han estat bevent-hi de valent, escampant-hi les seues deixalles i provocant-hi més d'un incident violent; i, per a postres, catorze mil d'ells no tenien entrada per al partit de la Lliga de Campions que els enfrontava al Barça, així que ja em direu a què hi han vingut, però a res de bo, segur.

Ara bé, a banda de fer-hi el cafre tot el que volien i més, allò que jo em pregunte és com pot ser que vint mil tios s'agafen dos o tres dies de 'vacances' entre setmana per a marxar del seu país i deixar-s'hi el treball com si res. O quina excusa s'hi hauran buscat, aquests ganduls? I com pot permetre's un país tant de malfeiner i d'alcohòlic?

Potser em direu que és que tenen temps per a viatjar perquè estan a l'atur. Com? Aturats? I d'on trauen, doncs, els diners per al viatge i la beguda? Dels programes de desintoxicació que els deuen de subvencionar i als que evidentment no assisteixen?

Doncs no ho sé, però això és una qüestió que m'intriga.

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Xe, doncs no ho havia pensat, això! Però té fàcil resposta: són els caps!!

08 de novembre, 2007 21:03  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs com seran els subordinats!!!

08 de novembre, 2007 21:36  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home