dimecres, de setembre 05, 2007

Meme


Publicava l'altre dia al seu blog la nimue un meme que li havien passat a ella i que, a més de ser fàcil de seguir, sembla interessant: publicar la imatge que utilitzem com a fons d'escriptori i explicar-ne la raó.

Bé, puix la de dalt és la imatge que jo tinc al portàtil, que és l'ordinador que estic fent servir durant tot l'estiu. No recorde ara on la vaig trobar ni qui n'és l'autor o què representa, però em va agradar la languidesa i tristor que desprén, ideal per a l'ocasió en què volia utilitzar-la, i després me'n vaig enamorar i vaig començar a usar-la com a fons de l'escriptori; potser ara hauria de canviar també els sons del sistema i adaptar-li'ls (basant-me en Sibelius i el seu poema simfònic Finlàndia?), però em sembla una feinada i ho deixaré per a quan estiga més avorrit... :)

Etiquetes de comentaris: ,

6 Comentaris:

Blogger Laia ha escrit...

Jo sempre hi tinc una foto d'un paisatge també... malgrat tot ara no, i és que no vaig poder resistir fer-li una foto a un gos de peluix que em van regalar per l'aniversari i que és tan suau i tendre... AAiii jeje. Bé, doncs això, que m'agrada el fons de pantalla. Jo les fotografies de paisatges me les baixo totes de la National Geographic :D Si hi fas una ullada, en pots trobar de tota mena!

05 de setembre, 2007 13:17  
Blogger Deric ha escrit...

és una postal per relaxar-se

05 de setembre, 2007 19:29  
Blogger nimue ha escrit...

sí que relaxa, sí! a veure si em passe de tant en tant pel teu blog i la mire, que la primera setmana de cole està resultat super intensa i no tinc ni temps d'actualitzar el blog!!! Ei, però més feliç que una castanyola, que tinc el somriure d'orella a orella tota la setmana! :)

05 de setembre, 2007 20:53  
Blogger èlsinor ha escrit...

No, si no m'estranya que, malgrat tot, hi estigues feliç, nimue, que tu també tens alguna cosa a vore amb Copenhaguen :P

05 de setembre, 2007 23:39  
Blogger èlsinor ha escrit...

I amb música de Sibelius, no veges tu, déric.

05 de setembre, 2007 23:40  
Blogger èlsinor ha escrit...

Bon suggeriment, laia: ja m'hi passaré a vore què hi trobe per al pc de casa :)

05 de setembre, 2007 23:51  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home