dilluns, d’octubre 22, 2007

Independència (nocturna) ja!

Aquest ha sigut el meu primer cap de setmana a València des d'abans de l'estiu, i la veritat és que no ha sigut gran cosa ni tan sols en comparació a Benicàssim, que ja he comentat més d'una vegada que ha sigut un desastre.

El problema és la immobilitat a la que m'hi veig sotmés: jo estic acostumat a estar una mitja horeta o tres quarts a un local i després canviar a un altre, i així tota la nit fins arribar a la discoteca o últim lloc de la nit, on solc estar-me fins a quarts de sis (o, de vegades, fins a quarts de set!); en canvi, a València, i si vaig amb els amics a sopar --com és el cas--, ens estem dues hores a un lloc o dos i després a la discoteca, de manera que passe tota la nit en dos o tres locals únicament, i la veritat és que això m'ofega.

Aquest dissabte, per exemple, després de sopar vam fer cap a la zona d'Aragó --com gairebé sempre!--, on vam estar prenent un parell de copes a Dreams i jo, a més, vaig fer una escapadeta a Gasoil, que està just al seu costat; i, després, una horeta a Café Cantante, una discoteca del centre que estava tan plena de gent i tan carregada de fum que només vaig poder aguantar-hi una hora. I sort encara que no ens va agafar al carrer la ramassada que va caure-hi a mitjanit sense avís previ!

En fi, que el pròxim cap de setmana o hauré d'arrossegar-hi la gent amb mi...o bé hauré de cridar ben fort:
"Jo també vull la IN-DE-PEN-DÈN-CI-A!"
i independitzar-me'n per un parell de nits. :D

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

i et deixaran convocar un referendum per independitzar-te...? :PPP

23 d’octubre, 2007 10:21  
Blogger èlsinor ha escrit...

Com estava dient l'Arzalluz aquest mateix matí a Catalunya Ràdio: i què hi farien? enviar-me la Guàrdia Civil? :D

23 d’octubre, 2007 10:44  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home