dimarts, de maig 02, 2006

Absurd




Aquesta vesprada he entrat a la sucursal de Bancaixa que tinc més prop de casa per a traure diners del caixer automàtic (sí, és que són molt senyorets i només treballen unes dues vesprades al mes, i cap dissabte, diumenge o festiu) i ni m'ha donat els diners ni m'ha tornat la targeta.

Òbviament m'hi he esperat a notificar-los-ho abans de marxar, no fóra cas que tot haguera sigut un parany per a furtar-me la targeta, però he hagut de fer-ho telefonant a un 902, i gràcies que duia el mòbil a sobre.

La situació surreal ha passat quan m'hi ha atés una gravació que per a tirar endavant amb la notificació em demanava...els dotze números de la targeta! Però si la retenia el caixer i jo no havia pogut fer-hi cap moviment i no tenia ni un justificant per a vore'ls!

Doncs així hem estat els seus bons cinc minuts fins que —o jo o ells, i han sigut ells qui s'han rendit abans— ja m'han demanat (també automàticament, tot cal dir-ho) el número del DNI i m'han posat amb una persona a l'altre costat de la línia, la qual m'hi ha tingut enganxat uns minuts més mentre em demanava les dades del caixer i la sucursal, em bloquejava temporalment la targeta i em relaxava amb fil musical.

Temptat estic, quan em vinga la factura telefònica, de reclamar-los-ho i que la paguen ells com a indemnització pel mal funcionament dels seus caixers i les molèsties causades; ara, el que no entenc és com posen un telèfon per a incidències en què la primera cosa que fan és demanar-te els dotze números de la targeta, sobretot quan les principals incidències d'un caixer tenen com a protagonistes les pròpies targetes. ¿Sóc jo, l'únic que ho veu així, o el programador s'ha deixat l'enteniment a casa?

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

absurd

02 de maig, 2006 22:09  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Èlsinor: Company, sigues benvingut al món del S.XXI, aquest que diuen que és el de la tècnica i de la ciència!!!...Ja, ja i ja!... ;)
Primer te'n donc el meu parer com a usuari patidor de circumstàncies adverses similars, amb lo qual no et sentiràs tant sòl en la travesia del desert caixer. El problema vé del tracte que rebem d'unes entitats que foTen el que els dona la reial gana amb els nostres diners i també amb nosaltres. Per a ells restem simples números de compte corrent, res més...
I la meva opinió com a informàtic ja saps quina és perquè més d'un cop i més de dos ja l'he vessada en aquestes contrades: la informàtica tan sols serveix si funciona. Si té greus i absurdes errades com aquestes esdevé un bunyol i pitjor que res, la informàtica com a ciència, l'informàtic com a tècnic que l'ha engendrat, i la mare que els va parir a tots plegats…
Ens llegim!

03 de maig, 2006 08:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home